Kakebakesøte Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Noen med denne vognen og som har tatt av halve delen av mykbaggen (samt plata i bunnen) og dratt selene inn gjennom baggen? Prøvde dette i dag og synes det ble så rart. Kan ikke forstå at den ikke skal kneppes på på noe vis? Baggen er jo myk og da henger liksom sidene ved bena innover (vanskelig å beskrive) i baggen... Har jeg oversett et par knapper liksom? Bruksanvisningen er skikkelig dårlig (synes jeg), får ikke mye ut av den. Det eneste baggen henger fast i er selene som er dratt igjennom bunnen liksom.
Kakebakesøte Skrevet 29. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2006 huff, favorittordet er liksom liksom... hehe. Se bort fra et par av dem
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Hei, jeg har også denne vognen. Hvilken modell har du? Jeg har en 2005 modell som er kjøpt i Norge. Jeg bruker den bare som fotpose nå. Har dratt selene igjennom og så er det et feste til selen i posen. En del av selen( den delen du knipser på selene fra ryggen,hihi...), må du dra opp fra softbagen. I tillegg er det to små knips helt øvert på posen, som du knipser fast i vognen. Helt øvert på ryggen.... Ble litt vanskelig å forklare, men håper du skjønner noe )
Gjest Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Jeg har 2004-modell. Den er som din, ikke mulig å kneppe fast posen. Partyige har 2005-modell. Det var de første som kom med de klipsene øverst for å feste bagen til vogna.
Kakebakesøte Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 det ble et sent svar fra meg, men det går vel greit Jeg trodde jeg hadde 2005 modellen, det var hvertfall det butikken sa. Da begynner jeg å tvile litt på det... Får vel bare leve med at bagen er litt hengslette. ;-/
AnetteL Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Samme problem her, Jeg har ikke sport versonen men min er like dum den. ser lissom litt feil ut også føler jeg den ikke er festet godt nok. Er bare de to klipsa øverst på vogna på min. Går ikke ann å ta igjennom selene før jeg tar bort hele softbaggen:( irriterer meg også over at det ikke går ann å ta av den "lokket" eller hva jeg skal kalle det som man kan ta over når det er kaldt. Teit å ha den der når den ikke trengs, er bare i veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå