Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Drister meg til å spørre deg jeg. Leste at du går på tiller DPS, det gjør jeg også. Det jobber jo ganske mange der, så skal godt gjøres om vi går til samme terapeut. Men om vi gjør det, lurer jeg på om du er fornøyd! Vil selvfølgelig ikke oppgi noe navn her, men forbokstaver og enkelt om hvordan denne personen er, burde vært trygt. Skjønner godt om du ikke svarer;), jeg bare lurer da jeg er nysgjerrig hvordan andre opplever denne terapeuten og behandlingsopplegget.
WP-TLogPeanut Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Hei Jeg vet ikke helt om jeg er fornøyd .. ikke gått til h*n så lenge .. J.V. ? Synes det er altfor mye hmm og jaa.... hittil...hehe...Men h*n kjenner meg jo ikke så godt så det er jo ikke så lett sikkert :s
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Takk for at du svarte! Da har vi ikke samme terapeut;) Min sier veldig ofte "nettopp" og "akkurat". Hmmmmm, forståsegpåere...
WP-TLogPeanut Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Hehe okey Såklart jeg svarer,tror ikke jeg har fått et eneste innlegg her inne jeg ikke har villet svare på ,enda hvertfall,hehe... Forståsegpåere ja,der sa du det Lykke til med videre behandling da,håper det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå