Gå til innhold

Bryllupshistorier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vil fortelle om sitt bryllup her, eller er det bare vi som er i planleggingfasen som er her inne.

Kan gjerne tenke meg å høre om opplevelser fra hele dagen, helt fra man stod opp til man la seg. Hvordan føltes? Hva gikk ikke så bra? Minnerike opplevelser osv.

Håper noen vil dele dette, syns det er så koselig å lese om andre sin store dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er flere enn meg har inne som allerede er gift. Syns bare bryllup er fantastiske. Så da er det gøy å være her inne litt til :) Føler også at jeg kan komme med råd ettersom jeg har vært gjennom det.

Jeg har vært gift i litt over et år nå, og er fremdeles nygift :)

Iallefall her er min dag (sånn ca)

Delte seng med søstera mi den natta. Mannen min var kasta ut. Jeg ble sparka ut av senga altfor tidlig og tassa opp og spiste litt. Ble sminka av aøstersen og så dro jeg til frisøren.

Var til frisøren et par timer før pappa kom å henta meg. Da fikk jeg se buketten min for første gang. (Var mannem min som hadde ordna med den) Mens jeg satt til frisøren flytta jeg forlovelsesringen over på venstre hånd, og det var DA det gikk opp for meg. Gifte meg? I dag!?!

Kjørte til kirka og jeg ble så nervøs at jeg nesten måtte spy i buskene utenfor kirka :) Men det gikk over når vi kom inn våpenhuset i kirka. Sto der å gleda meg til musikken skulle starte og dørene åpne seg!

Klarte ikke å tenke klart der jeg gikk opp sammen med pappa. Var i lykkerus tror jeg :)

Vi valgte å ha sermonien der vi gjentar løftene etter presten (istedenfor å bare ha den der man svarer ja) og jeg syns dette gjorde vielsen litt mer personlig. Vi hadde også fått en gammel sanglærer av meg til å synge en sang for oss i kirka. (Åh, så flott) Det vi IKKE visste var at mamma og pappa hadde fått henne til å synge enda en sang for oss. You raised me up. Det er en sang som betyr masse for oss og jeg ble selvfølgelig på griner'n. Det var så flott gjort av dem!

Vi tok bildene utenfor kirka etter vielsen og så slappa vi av litt før vi dro til festlokalet der gjestene ventet med vin, ost, kjeks og frukt.

Middagen gikk veldig raskt (føltes ikke som vi satt der i 3 timer). Toastmasteren var glimrende! Tror det er viktig å ha en som ha litt peiling.

Etter middagen var det kaketid. Jeg må bare få rost servitørene våre her. De jobba skikkelig hardt og var det noen problemer løste de dem selv så vi slapp å bry oss med det på dagen vår. (det var bare bekjente som stilte opp for oss gratis).

Vi hadde verdens beste kake, men den var så mektig at jeg klarte bare det stykke vi delte så var det stopp på kakefronten :( Og jeg som er sååå glad i kake.

Så var det dansen. Vi hadde grua oss skikkelig til den for jeg er ikke så flink til å bli leda og mannen min har to venstreføtter. Men der ble jeg overraska gitt. Han hadde øvd i flere måneder for å glede meg og gjett om jeg ble glad! Vi klarte brudevalsen til 10 i stil! Så kasta de andre seg ut i dansen å. Sløret forsvant og festen starta for fult.

Det er den beste festen jeg har vært på noengang iallefall :)

Toastmasteren dro igang noen leker, strømpebåndet og brudebuketten ble kastet. Og sokkene på mannen min ble klippet av. Vi var noen av de siste som dro (var igjen 4 stk når vi dro).

Dro til hotellet der jeg ble båret over dørstokken. Holdt på å gå galt da mannen min tråkka på slepet og gikk nesten på trynet med meg i armene :) Men vi kom oss da inn. Brukte nesten en time på å ta ut alle hårspennene fra kjolen å få av meg kjolen.

Hva som skjedde etter det... Hmm si det :)

Dagen etter dro vi tilbake til festlokalet der det var frokost for de som villa ha. Slik fikk vi sagt adjø til alle som skulle dra den dagen å. Ellers ble dagen brukt til å rydde :)

Du lurte på minnerike opplevelser...

ALT!

Det er bare viktig å stoppe opp litt i løpet av dagen og suge inn alt.

Det jeg tror er viktig er å gi litt f**n. Man må slappe av litt og gi andre kontrollen på en sånn dag. Du kan ikke gå rundt og sjekke alt. Er det noe galt, så er egentlig sjangsen liten for at noen andre enn du oppdager feilen. Drit i det! :)

Jeg har to sider også dersom du vil se bilder fra dagen...

www.geocities.com/l_t_bryllup (bryllups-sida vår)

www.tidemenn.piczo.com (hjemmesida vår)

Lykke til med dagen din!

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive inn historien din.

Det virket kjempe koselig.

Har vært inne å sett på bildene, så ut som festen va kjempe skøy!!

Skrevet

Jepp. Det var verdens BESTE fest :)

Lykke til med forbredelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...