Reveenka Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Pass på hva dere sier hjemme jenter, mens ungene hører på: Her en dag i forrige uke skulle jeg hente 2.klassingen på SFO, og alltid når jeg viser meg i skolegården/gangen titter det frem noen småjenter som vil se babyen vår(snart 7 mnd). Jeg pleier alltid prate litt og vise frem babyen, og mange av disse jentene kjenner jeg jo fra skole eller barnehage. Så sier en av 2.klassingens skolevenninner: "Å, det var en søt baby!" Jeg takker, og så fortsetter hun: "Når skal dere egentlig slutte å få så mange barn?" (Vi har fått fire jenter i løpet av seks år, så vi har jo vært ganske ivrige hjemme hos oss, jeg skal innrømme det c",) ). Så da vet jeg jo hva som er tema hjemme hos denne jenta - og jeg vet hvem mammaen og pappaen er også... c",)
ettbarnsmammaen Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Herlig historie! Tenker de som jobber i barnehage får høre mye rart, jeg! Man skal passe på med småbarn også. Moren til en liten gutt som moren min var dagmamma for fortalte følgende historie: I et selskap spurte treåringen hva hun drakk, hvorpå hun svarte at hun drakk rødvin. (Hun drakk sjelden alkohol, men hadde for en gangs skyld bevilget seg et glass vin.) Flere dager senere høres en høy barnestemme på bussen på vei hjem fra dagmammaen: "Mamma drikker rødvin!" Det var nok en flau mamma som gikk av den bussen.
Ronja65 Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Jeg har også en venninne som får ganske mange år siden, var på helsestasjonen med barna. De kjente godt helsesøsteren men ikke legen. Til denne historien hør at min vennine er veldig ordentlig og lever å ånder for sin familie. De er sjeldent på fest, så derfor så ble far i huset lit beruset, når de først var det. Mor ble dagen etter lit irritert på sin kjære som låg i sengen stort sett hele dagen. Gikk antaglig å gryntet lit over denne stakkers mannen ... Denne gangen skulle de også inn til legen, på helsestasjonen. Legen spør som seg bør. Hvordan har dere det da? Min vennine sier: Vi er stort sett friske å raske vi. Da klemmer fireåringen i: Fast ikke da pappa er fyllesyk. Snakk om at hun ville synke igjennom jorden:-)) Nå er dette en morsom historie, men jeg kan love at hun ikke syntes det da...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 ;-)))))))))))))))))))))))))
LilleGumman Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Herlig! Styrer i vår barnehage sa at hvis vi ikke hørte på alt ungene våre fortalte om de, så skulle de love å ikke tro på alt om oss ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå