Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 han sier han kommer til å kjede seg og derfor skal han ikke ha den, han vil heller jobbe!!!!
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Flytt ut... Neida.. Tror mange menn synes poden er litt "kjedelig" fram til de begynner å krabbe/gå/snakke. Ikke det at de ikke er glade i dem, men det er liksom ikke nok action for gutta. Kanskje pappa'n endrer mening når småtten blir litt større? Hvor gammel er h*n nå?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 pappaen har forandra seg mye etter han beynte å krabbe og reise seg, han er 8 måneder.. men ikke interessert å være hjemme i 5 uker og nå er det for sent siden den må tas sammenhenngende rett etter jeg er ferdig.. og det er jeg
Tigergutt Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Samboeren min skal ha pappaperm, men han skal ha en dag i uken over 25 uker. Jeg skal da jobbe den aktuelle dagen han er hjemme. Grunnen til at vi gjør det på denne måten er fordi han driver for seg selv, og ikke kan være hjemme 5 uker i ett strekk. Hva med å foreslå for mannen din at han kan dele opp permisjonen sin - en dag i uken burde han greie!
Gjest Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 har du sjekka at detta går ann for når jeg spurte om to ganger i uka fikk jeg til svar at permisjonene måtte være sammenhengende!
miren Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Man kan dele opp permisjonene ja. Tidskonto kalles det. Sambo vurderer å ta ut en dag i uka, da vi mangler barnevakt en dag.
Tigergutt Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Vi har ihvertfall fått godkjent denne ordningen! Vi bruker ikke tidskonto, slik som hun over beskrev. Her har pappaen kun delt opp permisjonen sin med en dag i uken. Siden jeg har en ok arbeidsgiver, så er det greit at jeg jobber denne dagen i uken. Ta en telefon til trygdekontoret - de kan jo ikke praktisere ulike regler i fra fylke til fylke. Jeg bor i Telemark - Porsgrunn kommune!
Gjest Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 samboern min bytter jobb så han tar ikke ut perm. er 90% stilling så da er han hjemme litt mer
Lukasmamma Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 man kan ta pappaperm litt og litt. min sambo skulle ha en dag per uke over 15 uker + 2 fulle uker. men nå er han sykemeldt og det hele er på vent. jeg skulle ha jobbet den dagen han skulle ha vært hjemme. dette er ikke tidskonto, bare å dele opp pappapermisjonen...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 det er vel for sent for oss å søke da, siden jeg har begynt å jobbe igjen.. en dag iuken kunne jo vært ganske bra!!
Lukasmamma Skrevet 29. august 2006 #11 Skrevet 29. august 2006 du kan ikke annet enn å spørre trygdekontoret. ring i morgen. å la være ta permisjonen er jo egentlig å gi bort tid og penger...
Gjest Skrevet 29. august 2006 #12 Skrevet 29. august 2006 3 barn og ingen pappapermisjon-- slå den du;) 1 mann, studenter og fotballspiller, ingen permisjon 2 mann, der hadde han riktignok permisjon fra jobben hver mandag, men da var han på fotballtrening på dagtid, 3 mann, mor student igjen og ikke krav på permisjon.. JIPPI:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå