Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 fikk nettopp høre at to unge foreldre som eg vet hvem er, har fått babyen sin...og nå ska hun dø...hun ble født med et hjertekammer for lite...og har ingen sjangse for å overleve viss de skulle ha opperert...så nå er slangene og det som holdt henne i livet koblet av... sitte ehr med en klump i halsen og gåsehud...dette er jo noe av det verste som kan skje...å miste babyen sin,...
Dano Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 huff,, fikk tårer i øynene jeg nå... Grusomt..
Gjest Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Huff da Ja, det må virkelig være det verste foreldre kan oppleve - det å miste barnet sitt. Stakkars dem..... Kjenner at ord blir litt fattige i slike situasjoner..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Uff- ufattelig grusomt...Finnes ikke ord...
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 nei!!! noe så ufattelig trist.... livet er urettferdig! ( sender mange vamre tanker og klemmere til de....... *tenner ett lys og jeg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå