Kakebakesøte Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Har kjøpt det, men så ble jeg så usikker på de ikke så veldig hyggelige ftalat'ene det ble snakket så mye om for en tid tilbake. Matten er kjøpt på Nille, det er et tallpuslespill. Trekkes alt av barneutstyr/leker med ftalat tilbake nå om dagen eller hvordan er reglene? Noen som vet kanskje?
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 hmmm... vet ikke.... jeg og har ei slik til snuppa... tenkte bare på at den er CE godkjent jeg... me var det ikke disse Ariex mattene de har på trim og helsestasjonene da!? *lure*
Dano Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 har jeg aldri tenkt på engang,, har og sånn matte som ble brukt til jenta mi og nå til gutten min
Kakebakesøte Skrevet 29. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2006 Bør jo være trygt når de er CE merket som du sier. Da skal jeg ikke være bekymret mer... Stemmer at det var matter helsestasjonen hadde, men jeg vet ikke navnet på mattene.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 ja, lurer på om det ikke var disse airex mattene det var snakk om jeg altså... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå