Gå til innhold

Hvor mange hull i tåteflaske-smokken ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Gutten min er 4 mnd. gammel. Lurer på hvor mange hull det skal være i smokken på tåteflaskene ??? Hadde pumpet meg i dag, også skulle pappa'n gi flaske...... han ble så sinna (babyen altså....hehe) Kom til å tenke på at han kanskje skulle hatt flere enn et hull i smokken......??

En liten luring av en baby jeg har også da, fordi han drakk 50 ml. av pappa'n, også ble han illsint...skreik og skreik og nektet å drikke mer... (Jeg var ikke i rommet, så det var ikke pga. meg han skreik) Men da jeg prøvde å gi han flasken, drakk han ca. 80 ml. til..... Tullegutten :-) Må vel bare prøve den flasken litt oftere, sånn at han blir vant med at andre også gir han mat....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ammer til vanlig anbefaler jeg deg og ikke ha for mange/ for store hull i flaska. Det kan da bli mye letter og tømme flasken enn puppen, slik at de begynner å foretrekke flaske...

Skrevet

har hatt 3 mnd smokkene på flaskene fra nyfødt vi han var rasende for det gikk for tregt med de mindre hehe....,, og nå trror jeg vi må bytte til større igjen, for han tar ikke flaska så godt mer...

PRøv 6 mnd??

Skrevet

Jeg ammer til vanlig, men de gangene pappaen har gitt på flaske, har vi brukt 2-er smokk til henne. Hun er 4 mnd hun også. Er det ok å gi 2-er smokk til henne? Eller vil hun kunne foretrekke flaske framfor pupp da?

Skrevet

ener el toer smokk skal være greit iføge det jg har lært i ammehjelpen for å unngå at de foretrekker flaske.

:-)

Skrevet

Ok- takk Blomman! Da fortsetter vi med det!

Når bør man avnt gå over til flere hull da? Eller bør en ikke det i det hele tatt?

Skrevet

så lenge hun godtar den størrelsen uten altfor mye klunder kan dere fortsette med den - men går sikkert an å bruke større/ flere hull snere om det blir helt håpløst.... ( dessverre ikke noe helt klart svar da...)

Skrevet

Ja vel;) Får vel kanskje bare prøve oss fram :-)

Takk igjen! God å ha du, Blomman ;)

Skrevet

takk for det - bare koselig å hjelpe dere med det jeg kan....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...