Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Jeg skal slutte å amme. Gutten min er 9 mnd og han spiser masse mat, og har begynt å bite meg i puppen og er stort sett uinterressert, så nok er nok. Hvordan blir man lettest kvitt melken?
Gjest Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Jeg bare slutta jeg. Men da amma jeg bare på kvelden, ikke hatt spreng eller noe. Men om du får spreng så håndmelk litt for å bli kvitt det verste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå