Gå til innhold

Uff, hva skjer med lille gutten vår da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden han var to mnd har han sovnet av seg selv om kvelden etter kveldspuppen, helt rolig og fornøyd. Han har også sovet kjempegodt om natten, ammet to-tre ganger. Nå er han 4,5 mnd gammel og den siste uka har dette endret seg. Han har fått to tenner nede som har kommet godt opp og var ikke så veldig plaget i den forbindelse. Ser ikke ut til at det er flere på vei, men hvem vet. Han har vanskelig for å sovne til natten nå, skriker så sårt. Våkner ofte om natten også og skriker når jeg legger ham tilbake i senga etter amming. Dette har tidligere ikke vært noe problem. Tenker på om han kan ha vondt i magen, men vanskelig å si. Er litt mer sårbar og gråter lettere på dagen også. Han fullammes, legger rikelig på seg, tror ikke det er sult inn i bildet, selv om han tømmer puppene flere ganger om natten. Synes han skriker så sårt, tårene triller, han kan plutselig begynne å hylskrike. Slik har han ikke vært før. Når han har vært sulten har han sutret og ikke skreket så sårt.

I kveld var han stuptrøtt klokka seks, la ham for natten kl halv sju. Skrek i en time, gav mer pupp, rugget senga og strøk ham. Etter det har han skreket flere ganger.

Hva skjer? Vil han bli den harmoniske, trygge gutten igjen? Uff, blir så bekymret jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke noe råd å gi deg, men syntes så veldig synd på dere at jeg måtte bare skrive noen ord i sympati. Det er jo bare så fælt når ungene våre gråter tårer uten at vi kan hjelpe dem...Det går sikkert over snart.Lykke til i allefall.

Skrevet

Tusen takk for at du skrev, Anonym. Godt med litt sympati.

Skrevet

Det er visst standard at "brukervennlige" barn blir umuliuser ved omtrent 4mnd. Hos oss måtte vi begynne med rutiner, så ble det bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...