Gå til innhold

Noen fra Bergen som har termin mars, april, mai 2007???


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

å så gøy, hadde vært så gøy å møte ander gravide i mnd fremmover:)

 

Vi få prøve å holde tråden opp å se om det er flere som vil være med:) Viss ikke så får vi holde treff vi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :)

Er vel alltids noen flere som vil være med også. Men tror ikke dte er så mangen som er her inne og titter :( Vi får sparke de igang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor ofte man har slike treff jeg... vi kan jo ha et i slutten av september eller noe. Da er vel d fleste å komme over den magiske 12 ukers gransen:)

Så kan vi avtale nye treff på det treffet:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi fant fram ;o)

 

Dette kan bli spennede, har aldri truffet noen jeg har "møtt på nett" før!

Men noen av oss risikerer jo å treffes på klinikken uansett hehe..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri truffet noen på nettet jeg heller som jeg har møtt;) så dette blir spennde;) Kan jo hende noen av oss kjenner hverandre fra før og;) hihi

 

Blir spennde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på den, jeg har heller ikke møtt noen via nettet...

Kjenner en som nettopp giftet seg med en han hadde møtt på nettet, men det hører ikke hjemme her... hehe

Men det hadde jo vært gøy å hatt et treff, jeg er litt treg med sånne ting, men det er vel bare å hive seg over.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er vi enige om et treff i slutten av september da?? :):) klar for å treffe andre så er kommet like langt som meg... :) er i min 10 uke, fosterets 8. uke nå:) i følge bim har jeg termin 21.april.. skal til legen, 18.sept, for første gang siden eg ble gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er vel ikke så farlig om februar damer blir med og;) Så du med termin i februar kan vel og få være med:)

 

må vel finne en dag som passer... hva med en fredag fx kl 19... da er vel de fleste ferdige på jobb... hva med 29 september??

 

eller noen andre med noe forslag??

 

*spennede*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg har termin ca 26.mai, og har lyst til å bli med :) Dette er min nr to, og var med på bim-treff med nr ein òg. Vi treffast faktisk enno, og har det veldig kjekt.

 

29.sep passar fint for meg. Gler meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan jo gå på kafre eller noe å drikke brus/kaffe/ kakao eller hva som helst... hilse litt på hverandre så drømme om når bebissene blir født... aner igrunnen ikke hva som skjer på slike treff... aldri vært på et så;)

 

Men vi må finne en dag, jeg kan ikke alikavelk den 29 sept.. kom noe opp på jobben... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har barn fra før eller er det bare 1. gangere her ?

 

Jeg har egentlig lyst på treff, men er så ekstremt trøtt på kveldene at jeg tror ikke jeg orker :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 2! Trenger vel kanskje ikke være treff sånn kjempesent om kvelden? Vet ikke hva som er vanlig?!... Var ikke på noen treff i min forrige graviditet så dette er nytt for meg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...