Gå til innhold

Hva har du handlet inn til vinteren?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på vinter handel i dag, plutselig stod jo den kalde, sure høsten for døren..

 

Dette er noe av det jeg har handlet inn:

- ullbodyer

- ullstrømpebukse

- strømpebukser

- luer

- votter

- vinterdress (kjøpt litt stor som han kan ha når han begynner å sitte i vognen, er 6 mnd nå)

- har litt varme jakker

 

Hva handler dere inn til vinteren? Noe jeg har glemt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt på det, men ikke kommet så langt ennå. Vanskelig å vite hva en skal kjøpe og ikke minst hvilken størrelse... er 6,5 mnd nå og bruker 62/68. Kjedelig å kjøpe mye som ikke vil passe når nov/des/jan kommer...Håper på å få låne en dress av et søskenbarn så sparer vi de kronene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...