Petrine C",) Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Vært på vinter handel i dag, plutselig stod jo den kalde, sure høsten for døren.. Dette er noe av det jeg har handlet inn: - ullbodyer - ullstrømpebukse - strømpebukser - luer - votter - vinterdress (kjøpt litt stor som han kan ha når han begynner å sitte i vognen, er 6 mnd nå) - har litt varme jakker Hva handler dere inn til vinteren? Noe jeg har glemt?
en pluss en er to Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Har tenkt på det, men ikke kommet så langt ennå. Vanskelig å vite hva en skal kjøpe og ikke minst hvilken størrelse... er 6,5 mnd nå og bruker 62/68. Kjedelig å kjøpe mye som ikke vil passe når nov/des/jan kommer...Håper på å få låne en dress av et søskenbarn så sparer vi de kronene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå