Håper :-) Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Vi går på babysvømming, og det er bare å anbefale til alle sammen! Vi stor koser oss, og Tord Ove har det bare så bra i vannet. Morsomt er det!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Theodor og jeg gleder oss til å begynne på igjen til torsdag!!!
lifa og Eline Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Vi har begynnt med Eline men det har bare vært en gang enda. Skulle vært i dag men bassenget var stengt for det var ikke varmt nok. Eline koste seg skikkelig etterhvert når hun hadde vendt seg til vanntemperaturen på 32 grader ( skulle være 33). Hadde ikke tid til å hilse på andre babyer, var bare opptatt av å plaske masse med armer og bein. brydde seg heller ikke om hun fikk vann i ansiktet og i nesa. Vi gleder oss allerede til neste tirsdag så håper vi at de har fått opp temperaturen igjen.
ettbarnsmammaen Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Vi har gått ett kurs. Neste kurs er litt forsinket pga. ombygging, men uti september er vi i gang igjen. Hvor går dere andre? Vi går på Hovseter.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Der minnet du meg på det jeg hadde glemt idag - melde oss på kurs!!! Det må jeg huske imorgen!!!
Ronja65 Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Det har jeg også glemt. Får ringe imorgen.
Tokatter_USA Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Vi gikk et ukelangt kurs i sommer. Stakkars Snups, hun jublet høyere enn de andre barna med en gang, var helt ellevill. Men så skulle vi la dem få hodet under vann, og dumme mamma tenkte hun skulle vise først, og at det ikke var farlig. Jeg holdt henne rett ut på nesten strake armer og gikk under, kom opp igjen - og der hang Snups, klissvåt fra topp til tå, og hyyyylte! Jeg hadde jo glemt å holde henne OPP mens jeg gikk under. Så hun fikk ingen forhåndsvarsel, sånn som de andre fikk, bare en skikkelig overraskelse. Dette var første dagen, og etter det var hun egentlig mest opptatt av å komme seg ut av bassenget. Helt til siste dag, da fikk vi skli ned vannsklien, og jeg vet ikke hvem av oss som syntes det var mest gøy, men vi kunne holdt på hele dagen, begge to!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Vi slang oss med på slutten av et kurs før sommeren og starter opp igjen i morgen. Vi svømmer på Sunnaas sykehus.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 He he...stakkars liten da:-) Godt hun ikke fikk skrekken helt ihvertfall! Nå fikk jeg meldt på oss også så vi begynner til lørdag:-) Blir spennende å se hvordan Hannah takler det - hun elsker jo å bade, men litt forskjell på en balje og et basseng:-) Hvordan er det med denne lukkemekanismen igjen (skjønner at det er lenge mellom barna her i huset når det kommer til sånne detaljer;-) hvor lenge er den intakt?
Håper :-) Skrevet 30. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2006 Huff da - stakkars lille Snups:-) Det gikk jo godt til slutt da. Vi går på Idrettshøgskolen. Så langt virker det veldig bra - vi gleder oss til mandag igjen, da skal vi dykke :-) Vi har vært og kjøpt engangskamera som kan brukes under vann - dette blir spennende!
Amiga Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 Vi går på Haukåsen - veldig bra basseng! Har gått 2 ganger på kurs nr 2. Alexander ser ut til å trives veldig godt i bassenget. Ser nesten ut som det er mest skummelt for mamma når noe nytt skal prøves. Var så vidt jeg lot han prøve vannsklia, men han ser ut til å kose seg der han sklir nedover på maven. Det er morsomt å se hvor flinke og fortrolige de eldre barna er i bassenget. Foreldrene sier at barna blir så fortrolige med vannet at utfordringen er å lære dem respekt for sjø og vann.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 Dykkerefleksen er intakt hele livet, men lettest å aktivere før fylte seks måneder sa dama hos oss i går...
Tokatter_USA Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 Hm, jeg vet ikke... Men en annen ting som skjedde med Snups var at en gang hun vasset i knedypt vann (hennes knær), snublet hun og gikk under. Instruktøren og jeg satt like ved og så på henne og pratet, men det er utrolig hvordan det går i sakte film når man skal reise seg opp av vannet og løpe bort til ens lille datter som ikke klarer å få fot under seg og hodet opp. Det tok evigheter, og jeg husker faktisk ikke hvem av oss som nådde henne først, men instruktøren sa at hun hadde tydeligvis holdt pusten, for hun hostet og harket ikke. Bare skrek litt. Hun var 21 mnd., og jeg visste ikke at de lukket automatisk så gamle. Men det var godt å se.
Northernlights Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 Det vil jeg også!! =) Men så heter de som driver med det "Mr & Mrs DROWN"! Vi har svømmehall i nærheten med varmt basseng for de små, så jeg tenkte ta med ungene dit, og bare leke i vannet selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå