Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Åh, som jeg fantaserer om deg! Drømmer om deg mens jeg ligger på senga og koser med meg selv. Ser for meg at du står over meg og runker, mens jeg ligger og masserer klitten min. Når jeg kommer trekker jeg deg ned slik at du kan ta meg! Lengter etter å kjenne de sterke hendene dine rundt meg. Drømmer om å begynne å ta på deg når du sover, så våkner du og snur deg mot meg, så kryper jeg ned og begynner å suge deg! Først forsiktig, kjæler med ballene dine. Så hardere og hardere som jeg vet du liker det! Du stønner litt og klyper meg, lugger meg litt i håret og jeg skjønner at det er tid for noe mer. Jeg setter meg over deg og rir. Mens jeg kjenner de våte leppene dine mot mine. Åh, det er så deilig! Du tar tak på rompeballene mine og holder de, og jeg ser på deg at du nyter det! Neste dag sender jeg mmsbilder av meg selv til deg, og når du kommer hjem er jeg så jævlig kåt! Jeg kysser deg, gnir kroppen min mot din. Tenner deg. lar deg ta på puppene mine, mens jeg åpner buksa di. Drar deg med inn på badet, hvor jeg tar av deg alle klærne. Setter meg ned på dolokket og fører deg mot meg, og jeg suger deg hardt! Du presser hodet mitt mot kuken din og vil ha mer. Vi går inn i dusjen hvor du tar meg bakfra. Jeg vil gjøre alt godt mot deg, gi deg alt det du vil ha! Åh, som jeg drømmer om deg!
diggmann Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Jeg er her, høres deilig ut. Hvem er du hva vil du ha, et stabilt forhold eller noe vi begge kan dyrke og se hva som skjer?
bluppy Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Hei, du må vere drømmejenten.. Jeg liker vist akkuratt det samme som det du liker.. hadde vert digg å vert den mannen du skriver om.. kansje jeg kan bli den..?? :-)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Jeg er nok dessverre ei jente som lever i et dårlig forhold. Usikker og redd for fremtiden, men med klare drømmer! _hovedinnlegger_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå