Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Alle blir "sjokkert" når de hører at min pike på 8,5 mnd ikke ruller seg enda. Hun har gjort det ett par ganger bare. HS sier at så lenge jeg har sett henne snu seg, så gjør det ikke noe om det går to uker til neste gang hun snur seg. Men jeg blir alikevel bekymret. Er det noen her som har erfart at deres små ikke rullet når de er 8,5 mnd?? Det MÅ jo være det, side HA sier det er NORMALT.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Ikke bekymre deg! Har hørt om fler i barsel gruppa der eldre søsken har vært sene motorisk. Ser også på barna deres og min at det er stor forskjell! Så lenge hs og lege sier alt er bra så trenger du ikke høre på noe annet!
Maia mor til 4 Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Jeg fant dette på lommelegen.no Barnets utvikling: Når du er redd for at noko er unormalt Når helsestasjonen skal vurdere barnets utvikling, vert tidspunkta nedanfor rekna som "siste frist". Friske born kan godt nå desse milepælane langt tidlegare. Av: Laila Alme, helsesøster Relaterte artikler: Det første året Toåringen Relaterte senter: Barn Vanlege milepælar hjå friske born Smil og sosial kontakt: ved 8 veker God augekontakt: ved 3 månader Grip etter ting:ved 5 månader Sit utan støtte:ved 10 månader Går utan støtte:18 månader Brukar enkle ord:18 månader Snakkar i små setningar: 30 månader Kvar for seg treng ikkje ei forseinking på nokon av desse områda å bety at noko er gale. Men det gjev gode grunnar til å vurdere barnet nærare og følgje litt nøye med den vidare utviklinga. Helsestasjonen skal saman med foreldra "overvake" borna si utvikling. Det er viktig at spørsmål og tvil vert drøfta undervegs. Det må vere ein trygg dialog mellom foreldre og helsesøster, særleg dersom ein er uviss på om noko er i vegen. Ved mistanke om avvik i utviklinga vil helsesøster, i samråd med foreldra, tilvise til vidare undersøkjing. Det kan også vere aktuelt å setje i gang stimuleringstiltak retta mot dei vanskane barnet har. Helsestasjonen har mange samarbeidspartnarar i dette arbeidet. Vurderinga av barnet si utvikling må vere så brei som mogeleg. Om du er uroleg for utviklinga til barnet ditt, er kontakten med helsestasjonen viktigare enn nokon gong!
Maia mor til 4 Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Barnets utvikling: 6 - 12 månader Av: Laila Alme, helsesøster Relaterte artikler: Det første året Toåringen Relaterte senter: Barn Grovmotorikk: Barnet kan allereie rulle frå rygg til mage. Frå mageleie prøver det no å kome seg opp på hender og kne. Frå denne posisjonen vil barnet byrje å krype og det vil lære seg å sitje. Rullestadiet og det tidlege krypestadiet har vore med på å utvikle balansen som barnet må ha for å sitje støtt. Dette skjer vanlegvis i 7-8 månaders alder. Krypinga kjem litt seinare, i 9-10 mndrs. alder, omlag samstundes med at mange born reiser seg og tek sine første steg "langs med". Finmotorikk: Barnet tek målbevisst etter leiker og flyttar leiker frå hand til hand frå 6 månader og riv papir og bankar i bordet frå omlag 9 månader. Psykososial utvikling: Barnet held koppen sin frå 9 månader og drikk sjølv av kopp frå 11-12 månader. Det reagerer på framande og vil helst vere hjå mor og far frå 7 månader. Språk: Barnet bablar "ma-ma da-da" og snakkar til andre frå 7 månader og snur seg etter stemmer frå 7-9 månader.
Dano Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 min første rullet aldri,, ikke før hun var 14 mnd... Hun krabbet heller ikke, men hoppet på rumpa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå