Gå til innhold

Verdt å se i Oslo?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om hva jeg bør ta med en 15-årig jente fra Israel (mannens niese) på for å se i Oslo eller omeng? I dag har vi shoppet for harde livet og de første dagene måtte hun være barnevakt for Leonora mens jeg var på kurs hele dagene, stakkars. Kanskje på tide at vi tar en skikkelig turistdag ;-) Men hva liker 15-åringer da, jenter?! Flere av dere som vel har egne, så tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig alder det der! Kanskje for ung til de kjente severdighetene som Holmenkollen (klatre opp:-) etc, og for gammel til de typiske barneaktivitetene. Hva med Bygdøy og Kontiki museet etc...??

Kanskje shopping er det eneste saliggjørende for henne - typisk 15-åringer. El kino....

He he spurte min 13-åring og hun sa SHOPPING;-)

Skrevet

Hva med den Lille kokosbollefabrikken? Frognerparken? Min 14åring sier også shopping... Karl Johan og Oslo City... Sightseeing-båt, Toget som går fra Aker Brygge, Båt ut til Hovedøya, Gressholmen, Langøyene osv.. Båt til Nesodden =D

Nå må jeg avslutte, skal se på et program på tv!

Skrevet

Takk for gode tips til dere begge! Onkelen kjørte seg en tur i ettermiddag/kveld for å vise henne Holmenkollen, Frognerseteren etc. Virket som det var greit, men nesten mer begeistret da vi trålte Sandvika storsenter tidligere i dag ;-)

Blir nok derfor mer shopping i dagene som kommer og så får vi snike inn noen severdigheter innimellom. Og så har jeg veldig ivrig barnevakt noen dager til og DET er deilig det.

Skrevet

Hvor ligger den fabrikken? Har aldri hørt om den.

Skrevet

Den lille kokosbollefabrikken har også en avd her i Moss og lager verdens beste kokosboller!!!

Skrevet

Det enkle er ofte det beste.

Ref REMA 1000

;-)))

Skrevet

Kokosbollefabrikken er bare helt KONGE! (Som vel en 15-åring lett kunne ha sagt..;-)) Min svigerinne bor rett ved og da er det ufattelig lett å stikke innom når vi er der. Skummelt gode kokosboller!

Skrevet

Nå er jeg sikkert skikkelig teit, men hva med Teknisk museum ? Jeg vet at ungdommene mine alltid synes det var veldig spennende, og så får hun litt norsk historie med en vri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...