Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 med Tripp Trapp stol til prinsessen! (He he, det at vi kaller henne prinsesse er egentlig for skøy, for hun er så langt fra det som mulig, hun er superaktiv, får fort flekker på seg og er nok mer en av gutta vår lille Hannah ja:-) Mormor hadde fått tak i en brukt stol og den var jo god som ny den. Trenger en ny pute, men vi måtte jo prøve den. Puttet en vanlig pute oppi og satt henne på plass - og som hun strålte opp! Så morsomt å sitte i høyde med oss andre ved spisebordet:-) Og alt som lå i hennes nærhet gikk så det sang i gulvet.....ja her skal det bli liv....;-) (også jeg som har skrytt av at jeg aldri har trengt å flytte noenting for de to andre barna mine....hi hi...det skal jeg nok få bite i meg med denne lille frøkna ja;-) Ha en fin dag jenter!
LilleGumman Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Oi, som tiden flyr. Syntes jeg nettopp hadde en liten baby jeg og så begynner de å nærme seg muligheten til å kunne sitte i stol. Skjønner vi bare må nyte hvert sekund her. Leonora holder seg foreløpig til BabyBjørn-stolen sin, men vil stadig ha med seg mer og er sterkere i ryggen for hver dag som går, så jeg tenker vi sitter i stol her også før høsten er over, ja. Høres forøvrig ut som din Hannah er lik min (2-åringen heter Hannah. En skikkelig guttejente som innrømmer selv at hun er "pappas apekatt" ;-))
Ronja65 Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Åhh, visst er det fint med mormødre. Vi lengter også etter mormor, hun kommer hit på torsdag eller fredag. Da har hun og morfar med seg all middagsmat som skal serveres i konfirmasjonen++.:-))FERDIGLAGET.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Theodor har også begynt å sitte i høy stol ved bordet når det er middag. Da elsker han å drikke (Les: søle utover bordet og nedover alle klærne...) vann fra kopp! Han elsker å sitte sammen med oss!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Å så heldig du er da! Høres ut som noen rasende flinke besteforeldre!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2006 He he skal bli gøy på treffene etterhvert tror jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå