minnimommo Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Hva bruker dere i vogna om vinteren, viss vi kan kalle det det... Mener å huske at det i fjor var 3 uker med minusgrader og snø... vanskelig å spørre om slike råd her inne for de fleste anbefaler masser av skinnposer og voksi, men strengt tatt trenger vi det? nå er min lille 6 mnd, ble født i februar og det var like etter hans fødsel det ble vinter her, brukte da skinn i bunn og dyne på toppen, men nå er det sportsvogn vi bruker, hva er best da!?
Dano Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 når hun eldste var baby (født i januar) brukte vi gubbens gamle skinnpose.. MEn de andre to vintrene har vi kun hatt saueskinn i vogna og en vanlig dunpose som hun sitter i, det har holdt det... Som sagt det kan jo fort være 5- 12 + grader det meste av vinteren her.... Litt usikker på hva jeg skal bruke til lillegutt på 3 mnd nå i vinter
-Hathli- Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Hei Jeg fikk også baby i februar:) Vi bruker voksiposen, har hatt den til alle 3 og er kjempe fornøyd altså. Blir det for varmt har jeg bare inneklær påhan i posen.. Hvor bor du da? Hadde vært koselig å blitt kjent med noen med baby på samme alder:) klemmer fra
minnimommo Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 bor på hundvåg, småtten ble født den 8 februar! Det med voksi har jeg egentlig bare glemt, for er litt avhengig av å bruke seler på han skjønner du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå