Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vel 2-3 ganger i uka. Sånn ca det som er normalt har jeg forstått. Men jeg har mindre lyst nå etter at jeg begynte på cerazette p-piller. Andre som og merker det? Gikk på trionetta før. Merket ikke så mye da....Men da jeg sluttet på p-piller når jeg ville bli gravid var det andre boller. Da var det mannen som måtte si nei...heheh....Mannen min synes det er så dumt at jeg sjelden har lyst. Er ofte trett, sv. Alltid en unnskyldning

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vel sex rundt 2 ganger i uka. Det varierer litt.

Noen uker er jeg så sliten og trøtt at jeg ikke orker, mens andre uker kunne jeg tenke meg å ha sex daglig nærmest.

Jeg har ingen erfaring med minskende sexlyst med p-piller (trodde jeg), men da jeg sluttet hadde jeg oftere lyst enn før (kan vel ha sammenheng i at vi prøvde å lage barn da og at da ble det liksom litt mer spennende...) men kanskje ikke helt sånn som du beskriver, at mannen din til slutt måtte si nei :o)

Skrevet

3 ganger på 5mnd.

er sliten og trett etter en lang dag og har ikke klart å grave frem lysten helt enda

Skrevet

sånn 3-4 ganger i uka.... hvis det skjer mer sjelden enn det, så klager han!

Skrevet

Har ikke hatt sex siden babyen ble til i magen.... over ett år siden, altså:-( Ikke fordi jeg ikke har lyst, men han... ufff, det er skikkelig tragisk.

Skrevet

Ikke i forrige svangerskap nesten, ikke mye når han var nyfødt, tok seg opp i prøving på en ny, men er nå 10 uker på vei, og det er 10 uker siden... men men, det kommer nok tid for det også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...