Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 jeg har lyst til å finne en ny skikkelig digg stilling, noen her med et hot forslag??
PrincessElisabeth Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 litt vanskelig å vite hva du har prøvd da;) jeg syns den beste er misjonæren, selv om mange andre også er digg
EleResa Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Åå, det fins mange artige stillinger.. Ikke alle er like gode, men med litt fantasi og lyst til å prøve noe nytt kan man fort finne seg en ny favorittstilling..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg liker veldig godt å ligge på ryggen, nitti grader mot mannen min som ligger på siden. Jeg har beina over ham, akkurat som å ligge på ryggen med knærne bøyd opp, så legger han seg på siden inntil meg, og inni meg. Det er sinnsykt godt, veldig stimulerende, og man kan holde hverandre i hendene og beholde blikk-kontakten, selv om man ikke har ansiktene så nærme hvarandre at man kan kysse. Det funker også veldig godt når man, som meg, har litt bekkenløsningsplager. MMMMMMMMMM, tror jeg skal gå å finne mannen min nå jeg.... hehe
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Ikke en sex stilling akkurat, men det e skikkeli digg å ligge i 69 å se på når han runker seg selv, han like sikkert like godt å se du stimulere deg selv med fingre eller dildo. Av å til e det jo lov å smake litt og ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå