Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempelenge siden jeg har vært innom på disse sidene. Var ganske aktiv på BIM den første tiden etter at vi begynte å prøve, men etter nesten to år med stadig nedslående resultat, var det lite som motiverte for å gå inn her. Nå har jeg imidlertid gått på sprøyter og spray den siste tiden, og i morgen skal de hente ut eggene. Er så spent! Gjør det veldig vondt? Hvordan føler man seg etterpå? Er et noe å grue seg til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg syns det var ganske vondt fordi eggene mine hele tiden spratt unna, så de måtte stikke mange ganger. Men de sa hele tiden at jeg bare måtte be om mer morfin så det gjorde jeg. Du kan jo tenke deg da at formen var fin de neste timene:). Siden var det vondt i noen dager men ikke verre en mensvondt. Å sitte lenge av gangen var ganske slitsom, så togturen hjem på 8 timer var litt ubehagelig. Men det var verdt det når premien kunne bli så stor:).

Lykke til imorgen da:)

Klem

Skrevet

Jeg var i går og tok ut egg så j har dette rimelig friskt i minnet. J hadde også gruet meg endel, men ble positivt overrasket. Fikk en smertestillende sprøyte i nedre rygg-delen som j ble ganske døsig av. Følte meg beruset, så det var en ganske behagelig følelse. Selve uttaket var ikke direkte vondt, men ganske ubehagelig. Litt vondt akkurat i det de stakk hull på egglederene eller hva det nå var. Men det varte bare noen få sekunder. Hele egguttaket gikk ganske kjapt:-)

Lykke til i morgen. J skal på innsetting, så j gruer meg litt til det også.

Klem

Skrevet

Det kan nok være greit å forbrede seg på at det gjør vondt.

For vi er alle forskjellige, og da er det bedre å bli pos overrasket!

Jeg fikk ikke morfin eller akupunktur, som jeg egentlig skulle, og tenkte; hjelp!!!!

Men jeg knep litt ekstra i hånda til min kjære, og det gikk bra.

Litt vondt, men over på en liten stund.

Vi får jo følge med på hvor mange egg som kommer ut underveis, og da klarte jeg å tenke på noe annet innimellom:-)

Lykke til, det går så bra så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...