Gå til innhold

Hvor fort kan symtoma vise seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca en uke etter befrukting, når egget har festet seg!

Skrevet

Problem er bare det at sist jeg ble gravid begynte symroma å vise seg 2 dager etter el. dette endte i en sa i uke 11. Nå har jeg begynt i jen med samme symptoma som sist. Lurer på om jeg bare lurer meg selv

Skrevet

Det er jo HCG hormonet som starter symptomene og det blir ikke dannet før egget har festet seg...

Tror det er veldig lett å bli litt lurt av kroppen sin, i hvertfall når en går å leter etter symptomene, har det litt på samme måte selv:/

Skrevet

Hadde el sist uke; sist jeg ble gravid ved et uhell testa jeg positivt på dag8 faktisk. Leter ikkje men ikkje så lett å overse de stikkingane i magen

Skrevet

Nei da kan jeg ikke hjelpe deg..

Får håpe du er gravid igjen da:)

Lykke til!!!

Skrevet

tror kansje det er å håpe på for mye!!!!!!!!!1

Skrevet

Men da vet jeg ikke helt hva det er du tror du kjenner?

Uansett..svaret får du neste uke:)

Skrevet

Jeg spurte Jordmor Siri om dette i går på ekspertsvar og fikk vite at egget kan feste seg så tidelig som 2 dager etter befrukting, selv om det vanlig er ca en uke etter, så dermed skal man kunne få symptomer helt fra 2-3 dager etter el, men det er nok heller sjeldent. Er i samme situasjon osm deg, mener at jeg har fått symptomer tidlig, men er usikker og blir mer og mer negativ nå som testing nærmer seg, tror jeg bare innbilder meg alt mulig rart her, hehe... Lykke til da!

Skrevet

Må tenke positivt! Ganske frustrerende å ikkje vite noe. Tiden Går alto seint. Er ikkje så veldig positiv jeg heller. Har ikkje komt inn i skiukkelig sykluss etter sa. men hadde i hvertfall el sist uke så det blir løye å se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...