clio Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 For en tid siden hadde jeg et hjertesukk over jenat mi som sov dårlig om natten. Det har i ettertid vist seg at hun er et KISS barn. Var hos manuell terapaut pluss at vi har øvelser fra fysioterapaut, og hun har blitt MYE bedre enda dette er bare få dager siden!!! For andre som fortviler over søvnproblemer, det er ikke sikkert alt ordner seg av seg selv, slik jeg fikk beskjed om. Stakkars jenta mi på 1 mnd var så stiv at jeg ikke trengte å holde hodet neseten i det hele tatt. Synes der er merkelig at sykehus og helsestasjon ikke reagerte på hvor stiv hun var. Jeg skjønte det selv etter å ha holdt en baby som er like gammel som min jente....
Prinsemammaen Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Jeg er helt enig med deg! Synes det blir for lettvint med svar som "det kommer seg" og "det blir bedre med tiden". Da jeg tok opp søvnproblemene til gutten min på helsestasjonen, fikk jeg beskjed om at han er for godt vant og bortskjemt. At det eneste vi kunne gjøre var å ta skrikekuren på han. Jeg er helt imot skrikekuren, og det kommer ALDRI til å skje her i huset. Vi har vært hos fysio og manuell terapeut. De fant ut at gutten min var stiv som en stokk i nakke og rygg og led litt av KISS. Dette fikk de ordnet på. Søvnen ble litt bedre etter dette. Men søvnproblemene til gutten min har nå blitt verre igjen, mye verre!! Er sikker på at han ikke bare er bortskjemt. Det MÅ feile han noe. Skal derfor gjøre alt i min makt for å finne ut hva som feiler han. Skal til kiropraktor og kraniesakralterapeut samt til Midtimellom. Hadde jeg tatt skrikekuren på gutten min og det i ettertid hadde kommet frem at han hadde vondt, hadde jeg ALDRI tilgitt meg selv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå