Gå til innhold

Øyvind 38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sa at du har nevnt dette med en elskerinne for kona di (eller var det samboeren?), men at hun ikke vil høre om det. Har du tenkt å ta deg en elskerinne bak ryggen hennes? Får litt vondt i meg ved tanken på slikt... Eller skal du prøve å få henne til å være med? Jeg tror de fleste kan forstå ønsket om å ha trekant. Men hvis du vil ha en annen på si, altså være helt alene med elskerinna, er det kanskje på tide å avslutte forholdet til hun du er sammen med? Da er det jo noen andre du vil ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forståelse for dine synspunkter. Men har ingen ønsker om å bytte samboer. Det er sex biten som jeg sliter med. Tror i mitt enfoldige sinn at hvis jeg får tilfredstillt mitt sex behov så kan det bli bra for alle parter.

Trekant er jo drømmen for alle mannfolk også for meg, men hun er nok ikke tent på det. Hun er perfekt på alle måter, men bare helt uint. i sex.

Ønsker jo ikke å avslutte forholdet, så dette er vel en måte å redde det på. Det er ikke tema for meg å leve i Sølibat.

:-)

Skrevet

det må jo være en grunn til at hun ikke tenner på deg??

det kan jo ikke bare gå over??

Skrevet

Noen damer er vel bare ikke interessert i sex annet enn i forplantningsøyemed, og hvis det er sånn -at ingenting hjelper, og at man har prøvd det som kan prøves, med terapi og alle mulige gode råd -så synes jeg ikke forslaget om å ha en elsker/elskerinne er helt bak mål, om begge er enige, selv om den ene ikke vil vite "når og hvordan".

Håper jo selvsagt at siden alt annet er perfekt at ting kan løses da, så kjæresten til Øyvind slipper ha det vondt på noen måte, men det er jo ikke sikkert hun ser sånn på det? Kanskje hun vil han alt godt og ser en enkel måte å løse et problem som kanskje ligger hos henne?

Lykke til iallefall! :)

Skrevet

HI her:

Øyvind, jeg tenker det samme som vims-74 - samboeren din burde iallfall være enig i det med elskerinne. Har heldigvis ikke opplevd utroskap, men for meg står det som noe av det verste som fins... så hvis hun er enig, er det jo mulig at det kan hjelpe forholdet deres.

Skrevet

Takk jenter !

Vet dere om en perfekt elskerinne der ute ? :-)

Nøl ikke med å sende henne til meg.

Ha en god dag alle sammen

Skrevet

Hei, hei, hei, vent litt a!

Har ingen av dere tenkt på den elskerinna? Bare som en advarsel; min far gjorde det der, av litt andre grunner dog, hun var en flukt fra virklighetens tjas og mas, regninger, unger osv - helt klassisk mannfolk altså :o)

Vel, den elskerinna fant seg fort ikke i å være bare en elskerinne lengre og lagde et sant helvete hjemme hos han og for min mor. Så i dag har han 4 unger, to med min mor, to med sin tidligere elskerinne, også bor han alene..... Så sånn kan det gå!

Jeg vil bare minne om hun som inne på skravlesiden(?) var så stolt over å ha lurt mannen sin slik at hun ble gravid mot hans vilje....

Så, Øyvind: Går du til det skrittet... Vær klar over at det er mange gærne kjærringer der ute og at du fort kan komme til å angre på hele eksperimentet ditt!

Unnskyld at jeg sier det, men hva med å heller betale en luksus prostituert eller noe. De gjør sikkert en h.... god jobb, men er profesjonelle nok til å la familien og deg være i fred når nyhetens interesse går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...