Gjest Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 heng dere med på treff dere også da:) Desto flere nye desto mer moro for oss "gamle traverne"! hehe Og desto flere nye desto mindre å være sjenert for om man skulle være det!
Gjest Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 he he ja.flere en meg som ikke kjenner noen tro.. gubben ber meg dra i m... når er det i m og hvor
Gjest Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 har svart deg på den andre tråden her:) Hvis du vil se hvem andre som er påmeldt og slikt så kan du klikke på BIM treff til vestre her <----- også velger du buskerud. Da får du opp info om treffet og tråder om det:)
Gjest Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Kl 18 på jonas B i morgen, kl 19 på jonas B neste onsdag... Jeg var ikke sikker på å få med meg begge derfor er det 2:) hehe
Gjest Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 hvor parkerer dere bilen hen da.og noen som kanskje kunne møtt meg litt før..hmmmm
Gjest Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Jeg kan komme litt før... Kjører ikke bil da, men pleier å finne noe rundt gamle kinoen eller på europarken bak jonas. Jeg kan være der halv jeg, er veldig lett å kjenne med igjen, magen sier det meste;) hehe... evt så kan du ta en liten titt her; www.hafrjohnsen.com Har riktignok klipt meg men ser ellers ganske lik ut;) hehe
Gjest Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 jeg la deg til msn min jeg så kkan vi snakkes senerer der oxo kan du se hvordan jeg ser ut
grycath Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 min msn adresse er [email protected] hvis du vil prates siden..
Gjest Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 MSN min virker ikke om dagen, den bare klikker... Kan prøve å laste ned en ny versjon etterpå i dag... Nå skal jeg sove litt hadde jeg tenkt, LANG dag i går, sliten fremdeles:) Håper virkelig du kommer i morgen da, drar ned så jeg er der halv jeg så tar vi det derfra.
Gjest Skrevet 29. august 2006 #11 Skrevet 29. august 2006 oki men jeg har vel bilde av meg på album her inne se der da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå