puttelutte Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Og som den gode venninne jeg er ;-) har jeg lyst til å gi henne et like fint utdrikningslag som det hun gav meg i sommer før jeg giftet meg. Hennes må holdes i januar, og jeg trenger tips til aktiviteter. Helst noe vi kan være med på alle sammen!
anaina Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Hvor i landet bor dere? Her i Oslo går det an å leie vestkantbadet til lukkede selskaper, det er koselig- Ellers er det gøy å gå i studio og at hun må synge inn en sang (gjerne en kjærlighetssang som kan gis til partneren). mange små studioer har utdrikningslagsopplegg, men da må jo dere se på henne og ikke delta selv. Forøvrig er jo singstar en vinner. Café christiania i Oslo har champagne afternoon tea på formiddagen i helgene, det kan jo være et fint sted å starte, evt før studio, spa/bad og ende opp hjemme hos noen med god plass, bestille god cateringmiddag og ta av der, med klassisk pakkelek, drikkeleker og singstar utover natta. I mitt utdrikningslag dro vi på hyttetur, og to massører kom og ga alle 45 min kroppsmasasje og jeg fikk to timer!, og så kom det kokkemat og ble en nydelig kveld!
Gjest Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Forloveren min dro meg med på spa! Var der en langhelg sammen med mine nærmeste. Det var skikkelig flott. Anbefales virkelig. Iallefall i kalde januar Men det kommer jo veldig an på hvilken type venninna di er da...
puttelutte Skrevet 30. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2006 Nå tror jeg ikke hun er helt spa-typen, og det er ikke jeg heller. Har derimot tenkt litt på vinkurs, men vet ikke helt hvordan man arrangerer det. Noen som vet? Flere tips??
Maud Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Det kommer jo an på hvor du bor. Jeg prøvde google og fikk mange treff på vinkurs. Det høres morsomt ut! En venninne var nylig på drinkekurs i et utdrikningslag. De avtalte rett og slett med en de kjente som jobber på bar og fikk komme dit før åpningstid. På vinteren kan det jo være morsomt å ake i korketrekkeren eller gå på skøyter. Begge deler avsluttet med bål, pølser og varm toddy. Jeg har vært på Vestkantbadet på utdrikningslag. Er ikke luksustypen, men det var deilig! Alle kan være med og man får mulighet til å skravle og slappe av. Det går an å få en kokk til å komme hjem til en selv og lage middag, evt kombinere det med litt kursing. Hyttetur er deilig, i nærheten av Oslo finnes det flere hytter man kan leie, da slipper man å dra så langt. Hvis dere liker litt action, kan dere prøve paintball, megazone eller go-cart. Klatrekurs kan være morsomt. Lykke til :-)
puttelutte Skrevet 30. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2006 Takk for tips! Hva er korketrekkeren?? Det skal holdes i Oslo, det gjør saken litt enklere!
Maud Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Korketrekkeren er en bakke som ble brukt til aking under OL i 1952. Den er lang, med mange svinger og gir mulighet til masse fart. Man tar Holmenkollbanen oppover og aker ned. Gøy :-D
anaina Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 http://www.akeforeningen.no/ har info om korketrekkeren og kjelkeleie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå