Gravidi Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Jeg våknet med mensvondt i dag morges og har blødd siden da. Ikke like mye som når jeg har mensen, men litt. Jeg ringte føden og de sa at det kan bety både det ene og det andre. Tror ikke vannet har gått, men så at det var litt vått i underbuksa i dag tidlig.Har kynnere, men de er ikke spesielt vonde. Det er mer sånn at det stikker rundt omkring i magen, og i skrittet. Tenkte at nå begynner det vel snart, så mannen min er hjemme fra jobb. Men så ser jeg her på BIM at sånne blødninger ikke trenger å bety noe enda... Noen som kjenner seg igjen? Hva bør jeg gjøre? Kjente at jeg liksom var så klar nå... Har ikke termin før neste torsdag, og er kanskje litt hysterisk...? Men jeg vet jo liksom ikke hva som skjer, og det kjennes annerledes ut idag enn det har gjort før.
KlemC 3småUnder3år Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 hmm er tredje dagen min med blødning og ingenting skjer... Må nok vente jeg...:/ Kanskje du er heldigere at noe skjer.. Har bare vonde kynnere som av og til sitter i ryggen så ... Det er jo bare vente og se;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå