Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Dette tar helt av, tenker jo ikke på annet, jo. Er helt nymfo, og mannen min er utslitt nå :-( Har brukt opp en økonomipakke med batterier til vibratoren.... Har "normal" sexlyst til vanlig, jeg og mannen min har vel sex 3-4 ganger i uka i gjennomsnitt. Vet jo at orgasmer er som massasje for babyen, men er det farlig med for mange i løpet av dagen? Kan ha 10 orgasmer daglig, glatt..... Huff, føler meg helt koko, tør ikke signere med nick nå - da blir jeg vel bare huska som nymfoen her inne :-(
Gjest Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 hehe...noen vil vel si du er heldig? eller mannen din er?:-) du skader iallefall ikke babyen din, så lenge dere ikke driver med noe spesiell vill sex...hva det måtte være...hehe. jeg er ikke så glad i sex for tiden men var det rundt 4-5måned, då var det nesten daglig. orker liksom ikke sex nå..tankene er helt andre plasser. tror du bare kan kose deg jeg. gleder meg selv til etter fødsel, då blir det mer action :-)
Linda - mor til to! Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Hehe, de fleste av oss har vært innom den perioden der altså. Selv trodde jeg det aldri skulle ta slutt..! Var helt nymfo, som du skriver ) Men det er helt normalt - og det går over etterhvert! Er selv i uke 40 nå, og lysten har dabbet mer og mer av etterhvert. Desverre, får man vel si.. hehe. Snadder så lenge det varte - selv om man er litt vel fiksert en stund. Lykke til - og kos deg med lysten så lenge du har den!! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå