Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Jeg sliter littt- har vært sammen med samboer i nesten 7 år nå. og sammen har vi en gutt på 2 år.. verdens skjønneste så klart. vi holder på å bygge hus og alt er bra sånn. men jeg føler virkelig vi har mistet gnisten. krangler mye. og jeg er virkelig lei han av og til lurer jeg på om jeg virkelig elsker han. det er så slitsomt. og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. har snakket mye med han om dette. men han bare sier det ordner seg. og han elsker meg over alt på jord osv. jeg har foreslått at vi kanskje skulle hatt en liten pause, men det vil han ikke. grunnen til at det er blitt slik er at han er ganske mye sur, slik at andre kommenterer det også. han blir lett stresset og er utålmodig. sitter veldig masse med dataen og legger seg så og si aldri sammen med meg. lite interessert i å finne på ting.. uff, ble rotete dette. vet egentlig ikke hva jeg vil. men hva mener dere? burde sikkert gått til familie rådgivning. og i det siste er jeg begynt å legge merke til andre menn osv. hvordan de er med sine kjærester. og emder alltid opp med å bli misunnelig uff, jeg er fæl!!!! anonym nå
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg har det på samme måte...Jeg kan desverre ikke gi deg noen råd, siden jeg er i nesten samme situasjon selv.Min mann er veldig stabil, han er ikke slem og egentlig en bra kar.Derfor føler jeg meg kjempedum over at jeg i det hele tatt tenker å gå fra han...Men jeg er så ensom...Han gir meg ingenting av seg selv...Jeg føler jeg er gift med en vegg med utovertiss.Jeg hadde lenge et håp om at det skulle bli bedre, men etter som årene går blir jeg bare mere og mere ensom og deppa.Nå er jeg også den som har begynt å tenke på andre menn...Føler meg kjempeskyldig, men samtidig er det litt befriene... uff, jeg au er fæl!!!!!
Caramba Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Hei. Ens kjæreste er alltid den nærmeste å kritisere/bli misfornøyd med, og vice versa. Det betyr ikke at man skal sitte å se på at forholdet visner... familierådgivning er bra av flere grunner. - En utenforstående ser dere med "friske" øyne, slik dere muligens ikke ser dere selv, og kan lettere se hva som er roten til problemene. - Hos familierådgiver kan det føles lettere å si ærlig hva man føler og tenker om partneren. - Dere kan få hjelp til å planlegge hvordan dere skal prioritere hverandre og forholdet. Han sier han elsker deg, og det er tross alt positivt. At du kikker på andre menn er en biologisk og naturlig konsekvens av at du ikke føler deg "sett" av mannen din. Lykke til! :-) (Been there, done that.) PS: Småbarn og husbygging er faser som er slitsomt for alle par!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Takker for svar. er ikke lett dette her.. håper vi får komme raskt til hos familierådgiver.. hadde jeg bare kunne slå følelsene på- og visst at jeg elsket han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå