Gå til innhold

Theodors hår

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig var alt det svarte, tykke og lange borte... Og Attpåklatten koser seg stort over det ;-) Men hun får ikke godta seg så lenge, for nå kommer det masse nytt! Men det er ikke svart, det er helt lyst med rødskjær i...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) Ha ha ha....blir gøy å se ham - med hår igjen! Hannah har jo vært som datteren til Kojak hun også, hadde faktisk hår da hun ble født, men det forsvant fort ja.... Men nå har det begynt å gro på toppen igjen, og det ser faktisk ut som litt rødskjær her også noen ganger. Blir spennende å se. Pappan mener hun blir mørk (som ham) mens jeg og de to store, er blondiner (ekte eller ikke, det er det som er dagens gåte her inne;-)

Kanskje jeg endelig kan få satt i noen sløyfer - kanskje til jul - også jeg som hadde det med i bagen til sykehuset da! Ha ha ha - evig optimist:-)

Skrevet

Oi, heldig du da! Min lille frøken har jo knapt hår og det lille som er der ser like mørkt ut som til søstrene, så det blir nok ende ei lita tulle som er mørk om vinteren og blond på sommeren her.

Tror nesten jeg må gå barneskolen opp igjen.... Lærte vi ikke der at rødt var dominant?! Hvorfor kan ingen av ungene få arve mitt røde hår da??!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...