Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Noen som kjenner til et selskapsklokale i Gjøvik-området, helst på et snøsikkert sted? Gjerne et sted man kan ordne drikke selv, men ikke nødvendigvis.
BR-H Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Hei Jeg har vært i bryllup på Vollumfjøset som ligger ved Stenberg Museum på Toten. Der kan man ordne med catering, og drikke selv, og det er et veldig koslig og snørikt lokale. Kostet 2000 å leie og da var det fra fredag til søndag.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Har du noe nummer dit? fant hverken fjøset eller museet på gulesider
Saga 28 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 du må ringe toten økomuseum. det er de som leier ut.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Jeg spør på vegne av kusina mi, de forlovet seg ifjor og vil ha vinterbryllup, men har aldri tid til å sette seg ned og bestemme sted og dato, derfor prøver jeg å finne fram litt for dem, så det skal bli lettere for dem å bestemme seg. Ellers koker det nok bort i kålen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå