Süsse Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Jeg har aldri latt han skrike, saa vi har hatt en dum uvane paa dagen: sovne i vogna, mens jeg triller paa den. Naar han er blitt sutrete har jeg lagt han ned, trillet litt og han har sovnet. Naa er det blitt annerledes. Han er trøtt, blir grinete, men hylskriker naar jeg gjør det samme. Men han er ikke fornøyd uansett hva jeg gjør! Fordi han er trøtt. Han er over 7 mnd saa det er vel paa tide at han lærer aa sovne selv, men jeg aner ikke hvordan uten at det blir hylskriking Noen gode raad??
Gjest Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Har du tatt tida på ham for å se hvor lenge han skriker før han sovner (når du triller eller rugger på vogna)?? Det er så grusomt å høre dem skrike, og det føles som de skriker myyyye lengre enn de ofte gjør. Prøv å gi ham en koseklut. Etterhvert lærer han å sette pris på den. Er han overtrøtt? Når jenta mi var rundt 7-8mnd alder, ble hun veldig aktiv med kryping og leking på gulvet. Sånt blir man sliten av. Jeg måtte redusere lengden på våken-periodene med ca en halvtime.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Ofte kan det være vanskelig og legge barn uten at de jamrer litt..dersom de ikke er vant med det til å begynne med. Vi har nettopp vært igjennom en tørn, med poden på 5,5 mnd..begynte å bli for tungt å bysse.. Han skrek forferdelig den første gangen, men vi vekslet på å sitte inne hos han..neste lur gikk vi ut, og måtte inn 2 ganger å gi sutten..skrek litt da, men ikke på langt nær så mye.. Siden har det bare gått bedre å bedre..nå, etter 4 dager, er det bare litt jamring i ca 5 min...og det har åpnet seg en ny verden for oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå