mamma til to:) Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 er det flere som opplever at mannen er mindre tent? jeg har nettopp blitt gravid. å nå føles det som om det var det eneste han ville med sexen vi hadde. sexen vår VAR utroli bra. men nå får han den nesten ikke opp....hvorfor???? fordi jeg er gravid??? er ikke så langt på veg heller, så det vises ikke ennda.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Velkommen i klubben. Min vil ikke nå heller, for nå er det melkepuppene som er i veien. Moderlig. Hilsen moden "vel overstått"
Gjest Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Har hatt det på samme måte gjennom hele svangerskapet og er 35 uker på vei. Har kanskje hatt sex 4-5 ganger siden jeg ble gravid. Han sier at tanken på at det er et barn rett innafor gjør det vanskelig å bli tent og de ¨få gangene vi har gjort det han stemninga vært merkelig i 2-3 dager etterpå. Ikke akkurat noen selvtillitsboost, men kan jo ikke tvinge fyren heller. Håper det ordner seg når jeg "får igjen" kroppen...
Øyvind 38 Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Her er det noen menn som ikke forstår noen ting. Det finnes ikke noe som er så sexy som en gravid kvinne. Hele jenta blomstrer opp. Puppene strammer seg, huden blir glatt og magen vokser. Kan du tenke deg noe mere kvinnelig ? Det at man er redd for å skade fosteret skyldes mangel på informasjon. Stå på jenter og bruk alle de feminine sidene og forfør gubbene deres. Hvis det ikke hjelper send dem til meg så skal jeg fortelle hvor skapet skal stå :-)
PrincessElisabeth Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 her får jeg av og til men ikke nok, min lyst er enorm og hans er minimal, veldig frustrerende... når vi først har sex så varer det så lite, begge kommer så fort siden det er lenge siden og det er like kjipt det
Anthony Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Jeg forstår heller ikke at menn ikke kan ha lyst på sin gravide "samboer/kone". Jeg synes min gravide samboer er minst like sexy som før. jeg synes nødvendigvis ikke det er noe sexy og se andre jenter gravide, men det er sexy og se min egen samboer. Men problemet hos oss er at det er hun som ikke vil. Har ikke hatt sex på ca 2 uker. Det er lenge det....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Neit tvert i mot.Minn mann har blomstret opp,og vill ha meg hver dag. kan ikke klage da.) Men kan jo bli i det meste laget da.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Er litt godt å høre at andre også opplever at mannen er mindre tent. Jeg føler det på sammen måten. Er ikke like tent selv heller, og blir det jo i hvert fall ikke når han er så treg.... Trenger jo litt oppvarmingstid, og hvis ikke mannen tar initiativ av og til blir det lite ut av det. Har lest en del innlegg om masse sex under graviditeten, og begynner jo da å lure på mannen og meg. Han sier han synes jeg er flott, men han er redd for at fødselen skal settes i gang ved sex. Har fortalt ham at det er bare når kroppen er klar for fødsel at sex har innvirkning, har lest det opp for han fra faglitteratur, men likevel... han tar ikke initiativ... jeg prøver, men er vel litt redd for å bli avvist. Dessuten har jeg hatt kynnerer på jobb og han er redd for å framprovosere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå