Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er nettopp begynt med dagmamma (har vært en uke). I går var første dagen som gikk veldig greit. Dagmamman sa han var en helt annen unge enn i forrige uke. Men så var han til gjengjeld helt pyton i går ettermiddag. Bare sur og skrek masse, uten at jeg kunne si hva som var galt.

Hvordan er deres barn som har gått i barnehage/dagmamma en stund?

Han er forresten 14 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår ha nå vært i bhg i to uker... Vi henter han når vi er ferdig på jobb, sånn litt etter fire.. Da reiser vi hjem, han sitter da i fanget til meg eller sambo og koser med kosebamse og smokk mens den andre lager middag.. Etter att vi ha spist går vi som regel ut i hagen.. Han er mesteparten av tiden blid og fornøyd, men vi ha jo våre ettermiddager hvor han er så trøtt att alt blir feil.. Da er det bare å prøve å drøye tiden, og underholde mest mulig til det er sengetid..

Skrevet

Våre er stort sett fine - går med til spising, litt leking og kosing. Om han er sliten pleier jeg å ta badet litt tidligere - det fungerer alltid hos oss. :)

Skrevet

Sønnen din er nok sliten og reagerer på endringene, uten at jeg kan si det sikkert da. Sønnen vår har gått i barnehage noen uker nå og er blid og grei der, men til og begynne med var han masete, klengete og krevende hjemme på ettermiddagen. Det begynner å bli litt bedre, men det er nok litt slik det skal være. De tar ut de værste sidene sine på oss. Som en annen mor sa, vi er "søppelbøtter" for barna våre - bedre det enn at de er vanskelig mot andre. Men mye kos og positivitet overfor dem så blir det nok bedre. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...