Mockanin Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Noen som vet hva denne koster her i norge og hvilke butikker som selger den? Skulle gjerne hatt den i dag. Krapylet er alt for mobil om dagen.
To trollunger + en spire Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Må nok ut med 1500 ++ Selv fikk jeg den til 1000, men det var på tilbud. Veldig fornøyd med den på alle måter. Selger den på babyshop vet jeg.
Mockanin Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2006 Tusen takk. Da skal jeg ile en tur innom babyshop. Krapylet på 8 mnd. er ikke rolig i ett sekund lengre. For å overhodet få gjort noe her må jeg nok sette han i "fengsel" så får vi se hvordan det funker.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Har du en reiseseng kan denne også brukes. Gutten på 8 mnd. er overalt. Skal jo ikke bruke den så mye, derfor trenger det ikke være noe kvalitetslekegrind. Reiseseng koster 300 kr. og kan legges sammen. PRAKTISK. Når vi har mye besøk osv. legger jeg den bare sammen og inn i boden... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå