Gå til innhold

hjelp!!! skal jeg føde snart??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt sterke menssmerter siden 4 i natt. det går 8 min mellom hver "ri" frem til nå og varer ca 1 min. det er utrolig vondt!!! er dette falske rier kanskje? jeg har termin 2.sep. ikke kjent noe før nå... er så fødeklar nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som noe er på gang siden det er så vondt. Ring føden og forhør deg du.

Lykke til

Skrevet

Jeg tror også du er "i gang". Ring føden og spør :-)

Skrevet

Det er garantert noe på gang... ble missunelig nå jeg:))

Lykke til.. snart får du se babyen din:))

Skrevet

Tror du må ringe føden ja!!!:) Gi oss tilbakemeldinger om hvordan det går,Og LYKKE TIL!!!:)

Skrevet

hei igjen har ennå ikke født... :( riene avtok men kommer fortsatt i rykk og napp.. veldig vonde.. var hos legen han sa det er igang og jeg venter nå bare på at de skalbli litt mer regelmessige slik at jeg kan dra til føden;) det gjør skikkelig godt vondt dette her...;)

Skrevet

Vil bare ønske deg masse lykke til;)

Skrevet

lykke til fra meg også....heldige du!!!

Skrevet

tusen takk!! jeg trenger det:) ser ut som om dette kan drøye. ringte sykehuset når det var 6 min mellom hver ri, men de sa jeg måtte vente til jeg fikk 3 rier iløpet av 10 min og for å være ærlig tror jeg ikke det går an.. au!!! hehe uff jeg er skikkelig sliten nå. det er umulig å sove på natta. jaja det er visst verdt det;) noen andre der som har gått like lenge med rier??

Skrevet

Det høres ikke godt ut, men jeg må innrømme at jeg misunner deg =)

er nok ikke lenge til du har en liten baby i armene dine.

Lykke til

Og gi oss gjerne tilbakemelding om hvordan det går med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...