Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #1 Skrevet 29. august 2006 Noen som vet hvorfor de er så sene denne mnd? De pleier alltid å komme mellom den 25 og den 27 og de er fortsatt ikke kommet. Nå begynner det å bli ekkelt tomt i matskapet her og det liker jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Jeg ringte i går og fikk besked om at de blir sent idag og er inne på konto om 2 dager. Da jeg sa at det somregel pleier være inne til denne tid bare lo dem av meg, å sa at dem skal være inne til den siste i hvær måned og slik har det alltid hvert. Jeg følte meg nesten som en løgner, ekkelt!
Kjærlighet <3 Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Ja, forrige mnd fikk jeg inn pengene den 21. Denne mnd har jeg enda ikke sett snurten av dem.. ( har alltid trodd di skulle komme i slutten av mnd, men har alltid fått den "lenge" før det) Skjønner ikke helt jeg. Vet jo om mange som har fått allerede....
gullgutten_min! Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 hei! jeg ringte sagene trygdekontor og de sa at det ble kjørt fra dem i går.. altså har vi de senere idag eller i morra. i hvertfall i den bydelen..
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Jeg har ringt og snakka med hun som kjører ut pengene her på Ski tk en gang, hun sa at jeg kunne ikke regne med å få de før siste dag hver mnd, om jeg fikk de før så måtte jeg bare spare de til siste dagen i mnd!! Jeg får de alltid før 28. Fikk de torsdag 24. denne mnd. Men det er jo greit å være forberedt på at de kan komme siste dagen i mnd da. Hva står på vedtaket dere har fått fra tk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå