Gå til innhold

Anng. fødselspenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvorfor de er så sene denne mnd? De pleier alltid å komme mellom den 25 og den 27 og de er fortsatt ikke kommet. :( Nå begynner det å bli ekkelt tomt i matskapet her og det liker jeg ikke :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte i går og fikk besked om at de blir sent idag og er inne på konto om 2 dager.

Da jeg sa at det somregel pleier være inne til denne tid bare lo dem av meg, å sa at dem skal være inne til den siste i hvær måned og slik har det alltid hvert.

Jeg følte meg nesten som en løgner, ekkelt!

Skrevet

Ja, forrige mnd fikk jeg inn pengene den 21. Denne mnd har jeg enda ikke sett snurten av dem..

( har alltid trodd di skulle komme i slutten av mnd, men har alltid fått den "lenge" før det)

Skjønner ikke helt jeg. Vet jo om mange som har fått allerede....

Skrevet

hei!

jeg ringte sagene trygdekontor og de sa at det ble kjørt fra dem i går.. altså har vi de senere idag eller i morra. i hvertfall i den bydelen..

Skrevet

jeg fikk forrige onsdag

Skrevet

Jeg har ringt og snakka med hun som kjører ut pengene her på Ski tk en gang, hun sa at jeg kunne ikke regne med å få de før siste dag hver mnd, om jeg fikk de før så måtte jeg bare spare de til siste dagen i mnd!! Jeg får de alltid før 28. Fikk de torsdag 24. denne mnd.

Men det er jo greit å være forberedt på at de kan komme siste dagen i mnd da. Hva står på vedtaket dere har fått fra tk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...