Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Etter fødselen har kjæresten min hatt store problemer med å komme under samleie. Jeg vet jo at kroppen min har forandret seg endel etter fødselen, men jeg har vært flink med knipe øvelser hele veien, så jeg har jo hvertfall gjort mitt beste. Han sier det ikke er på grunn av meg, men jeg har en kraftig mistanke om at det må være meg, for vi har aldri hatt problemer med dette før. Er det noen der ute som har opplevd det samme? Evt noen tips/råd? Takknemlig for svar=)
SOL*SOL Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Jeg kan tenke meg at mannene din er litt nervøs, selv om han ikke vil innrømme det. Han er sikkert redd for at du ikke har det godt på samme måte som før. Kan tenke meg at han er litt mer tens en vanlig og at du til gjengjeld også blir litt nervøs fordi du er redd for at han ikke skal gå. Da er jo samleiet dødsdømt fra begynnelsen av. Jeg ville prøvd en uke eller to (kommer an på hvor ofte dere gjør det) der dere bare koser, og ikke har samleie ...men bruker andre metoder for å få orgasme. Bare kos masse og gjør det til en fin opplevelse istanden for å vœre så besatt av å få orgasme spesielt under samleie. Lœr dere hverandre å kjenne igjen nå etter fødselen. Mannen min synes det er mye bedre nå etter to fødsler, og jeg synes det er bedre også. Jeg får veldig sterke og lange orgasmer nå i forhold til før barna. Jeg kan med sikkerhet forsikre deg om at det ikke er deg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå