Gå til innhold

Når begynte dere med høystol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei på barselgruppa mi sa det var greit å sette de i høystol nå, de er 5 1/2mnd, hs hadde sagt det var bedre for da fikk de svelget maten bedre. Skjønte da at hun støtter opp med puter. Jeg har kun en sånn hvit plast stol fra Ikea, han kan ikke sitte selv enda, men holder hode sitt godt og er sterk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte med det da hun var rundt 6,5mnd. Satt der max 10min per dag. Etter et par uker greide hun å sette seg opp selv så da tenkte jeg ikke noe mer på det.

Brukte vippestolen før høystolen. Funka fint å gi mat i den også, men var klart mer stas for henne å komme høyere opp.

Skrevet

Vi bruker vippestol, bare det at vi ikke trodde lillegutt skulle bli så fort stor, den går bare opp til 9kg og det er han nå! Skulle kjøpt den opp til 13kg...

Skrevet

Når lillegutt var 10 mnd og hadde satt seg opp selv..... men jeg er streng på det området da...

Skrevet

snuppa her var 6mnd da jeg begynte så vidt med høystol (den hvite Ikea stolen)..... bygget litt opp med puter oh hun satt som ei prinsesse! :o)

i starten var det bare for å få fast føde...

Skrevet

Vi har begynt nå ca 6 1/2 mnd. Så hun sitter der når vi spiser middag, og når hun spiser grøt.

Hun sitter ganske stødig der. Jenta mi kunne ikke begynne når hun var 5 1/2 mnd (prøvde henne i stolen, men hun bare sklei til en av sidene, så ikke bra ut), så da brukte vi babybjørn vippestol på høyeste hakk.

Skrevet

Jeg har begynt nå til måltidene, snuppa er 51/2mnd=o)

Skrevet

Kanskje jeg skal prøve, han vrir seg ut av vippestolen og nekter å spise, men spiste da jeg tok han på fanget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...