Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Ja jeg er en kar som desverre er alltid kåt...... Får høre klager på det her hjemme ja! Er det noen damer som er kåte her nå??
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Jeg er nesten alltid kåt, og skulle gjerne sugd pikken din. Blir altfor lite av det hos oss, med en mann som er på forretningsreise halve året.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Åhhh jeg som elsker å bli sugd!! Men som sjelden får oppleve det..... Hvor i landet holder du hus da? HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Hvis det er du som står i vinduet med hånda rundt pikken din, vendt mot naboens åpne vindu hvor det står en dame og ser på, så er det meg du ser.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Hei HI Jeg er ei dame som også alltid er kåt. Skulle likt å slikket og kjent deg inni meg nå. Åhh. har tatt brystene ut av BH og buksa ned på knærne mens jeg kose med meg selv. Skulle gjerne hatt deg hos meg nå!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Vet dere, dette syns jeg faktisk er på grensen til utroskap. Greit nok at man er kåt altså, men å gå inn på en sexdebatt på en babyside og klage på damen og spørre etter andre, fordi man er kåt? Snakk om suging og sleiking og sånne ting er noe jeg KUN gjør med min mann, ingen andre, det er en privat sak mellom oss. Syns dette er gale..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Ja, vi er sexgale! Og nå ble jeg kåt på deg også! Jeg fantaserer om deg! Ordentlig grisete!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Ja og så om det er utroskap!!?? Hvis noen har lyst til det, så må vel det være opp til dem. Man kan være enig eller uenig om selve saken utroskap, men hvem kan sette seg til dommer over andre mennesker??? Så dere som holder på med denne debatttråden, gjør som dere føler for, men ikke gjør noe jeg ville gjordt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå