Gå til innhold

Skjerpings jenter:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes altså at denne siden har blitt helt treig jeg! Noen ganger så føler jeg at jeg sitter og snakker med meg selv...Hallo hallo!

Hyggelig om alle kan bli litt mer aktive!

Er det bar meg eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver så godt jeg kan, jeg, men får liksom ikke så mye respons.....

Skrevet

Forresten, hvem er du, Snowstorm73? Kan ikke huske å ha sett nikket ditt. Velkommen inn hit dersom du er ny her.

Skrevet

He he, du har helt rett.

Skulle gjerne surfet her hele dagen, jeg. Tviler imidlertid på at sjefen min synes det er en god idé...

Skrevet

Når man snakker med seg selv får man jo de mest fornuftige svarene... Bare fortsett du "Klatten", det er så hyggelig å lese skribleriene dine! Selv om jeg ikke alltid svarer... Skal skjerpe meg, men det blir mindre og mindre tid foran Pc'n av en eller annen merkelig grunn ;-)

Skrevet

Har prøvd masse jeg da, men oppdaget plutselig her om dagen at jeg hadde omtrent siste "ordet" på en hel rekke innlegg.. Ble nesten litt flau over meg selv og tenkte at ja vel, da får jeg vel roe meg ned litt ;-) Men jeg kan jo prøve litt til da hvis dere ikke har blitt helt lei av meg enda...

Skrevet

Hehe, føler meg ganske truffet. Inne og sjekker hver dag hva nettopp du skriver, men er forferdelig treig til å faktisk logge meg på.

Holdt på å skrive et innlegg om at Are sov hele til i går. For det gjorde han! Synd at 2-åringen ikke fulgte hans eksempel. Og i natt? Are våken tilnærma hele tida, mens Jo sov som en stein. Glad jeg har perm!

Skrevet

Jeg er her da:-)) Har vært dårlig til å møte på treff men vill gjerne, så håper vi kan avtale en dag.. Men bedre sent en aldrig:-).

Forstår følelsen din gumelillan:-). Har tenkt tanken selv.

Du skal se at snart står det påske-06 overalt....:-)).

Egentlig så har jeg ikke tid til å sitte her. Fordi jeg har konfirmant til helgen. Men jeg tar det rolig jeg... Stresser ikke meg opp. Lite trist at samboern har reist hjem til Dk i dag og blir der over helgen da hans bror fyller 40 år. Men så er det noen ganger. Allt skjer den samme helgen:-(

Men gleder meg til att min familie fra sverige og en veldig god vennine fra trøndelag som var fadder til gutten, kommer på fredag.

Skrevet

Oi! Hadde nesten glemt at du har konfirmant til helgen! Tenker du har litt å styre med da. Skal dere ha stort selskap hjemme? Si i fra hvis du trenger hjelp til noe!

Synd at det ikke blir noe treff i morgen. Krysser fingrene for at Selma er på beina igjen og at vi får det til neste uke!!!

Skrevet

Takk for det:-)). Nei jeg tar det helt rolig. Vi skal ha festen hjemme hos eksen. Han har stort hus og en masse plass. Har lit trening fra ifjor da Ida ble konfirmert. ( fikk kritikk av eksens familie fordi jeg ikke var hjemme hos han og vasket for festen.) Regner med ny kritikk, da jeg fortsatt nekter å vaske:-)) Men han ønsker at festen skal være hjemme hos han, og i år så blosser jeg i kritikken. De må de selv om... som min danske samboer sier:-)).

Mine foreldre kommer med maten, som de har laget ferdig hjemme i Sverige. (fløtegratinerte poteter og elgsteker, som farsan har behandlet etter alle konstens regler så det blir som rostbiff som smelter i munnen:-)

Jeg skal lage forrett. Hadde tenkt å lage en go klassiker med laksepatè, men fikk tips i dag fra en i barselgruppen om bittesmå pajer, som lages i muffinsformer fra IKEA. Tenkte prøvlage det imorgen. Hun sa det ble knallgodt å at barna likte det. Laksepatè er det nog mest voksne som liker?. Fikk låne former og kokebok av henne. Kjempesnillt:-)).

Vi spiser is og varm multebærsaus eller bringebærsaus, til dessert.Det liker i hvertfall barna:-))

Så hvis det blir paj, så er de jo ferdige på forhand og skal bare varmes på selve konfirmasjonen.

Allt det andre er ferdig. Har malt glass fra Ikea med navn, så det kan fungere som bordkort. Det er koselig for da får de glasset med seg hjem.

Så allt er under kontroll. Har til og med skrevet en tale:-)).

Det eneste jeg ikke har kontroll på er eksen:-)))).

Skrevet

Gummelillan, vi blir aldri lei av deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Lykke til med konfirmasjonen påske-06! Høres ut som om du har alt under kontroll og at det blir veldig fint!!! Jeg ble rent sulten av innlegget ditt, jeg... Tror jeg må få i meg frokost snart! Hvis det er noen trøst så har jeg bedre kontroll på eksen enn min nåværende... Ganske så frustrerende!

Skrevet

Høres ut som alt er under full kontrol! Eksen kan du neppe kontrollere helt. Jeg hadde egentlig god kontroll på min, men nå har han fått seg ny dame og henne og min eks-svigerfamilie har jeg null kontroll på... Men det er kanskje ikke meningen at vi skal ha heller?

Glass med navn og porsjonspaier blir nok stor suksess! Og resten av maten hørtes også svært så godt ut. Kjekkt med snille foreldre!!!

Lykke til, kjære Påske. Og gratulerer med flott konformant!!

Skrevet

Har ikke vært inne her på lenge, men det ser ut til at mange har tatt deg på ordet - her har det jo skjedd masse. Selv har jeg vært veldig lite aktiv, tiden har rast av sted og blitt slukt av huskjøp, oppussing, meglere, takstmenn og jeg vet ikke hva. Også har jeg liksom lett for å skrive så inmari lange innlegg når jeg først får logget meg på, så jeg føler meg litt som en kjedelig pratmaker... Får prøve å lære å fatte meg i korthet. OG legge meg tidlig...

Skrevet

Har savnet deg her inne! Godt at alt vel med deg, om enn noe travel. Og vi liker da lange innlegg her inne?! Kanskje vi bare skal begynne å glede oss til du flytter til skogkanten og virkelig har god tid til å skrive masse her igjen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...