snuppi har blitt storesøster Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Jenta mi er 7,5 måned og har egentlig aldri vært særlig glad i grøt.. Har prøvd ulike typer grøt og også med frukt i, men hun vil rett og slett ikke ha det. Ble derfor anbefalt av helsestasjonen å prøve med litt brød, men føler dette er litt tidlig. Er så redd for at hun skal sette det i halsen.. Så derfor lurer jeg egentlig bare når dere begynte med brød?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Har ikke begynt enda. Ernæringsfysiologen vår anbefalte oss å vente hvertfall 2 mnd til, er 6,5 mnd nå.
Livmor Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Vi begynte rett før 7 mnd. Gikk helt fint det. Han elsket brødet og spiste som en hest:) Nå har han matnekt og jeg drømmer tilbake til de dagene der.... Sukk:(
*Magic* Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Vi begynte såvidt å gi litt brød da han var 6,5 mnd. Fikk beskjed om det på HS på 6 mnd. kontrollen. Han har fått litt brød i 2-3 uker, og begynner å få taket på det. Syns det var litt ekkelt i begynnelsen, for han hostet og brakk seg. Var redd han skulle sette i halsen. Nå spiser han en halv brødskive til lunsj, og gaper og koser seg:)
Beama Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Snuppa har fått smake litt i forrige uke.. og det går ned på høykant.. hun er heller ikke så glad i grøten... Hun er 6,5 mnd.... Men hs mente vi burde vente til hun var over ett år.. men det er helt borti natten tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå