Gå til innhold

Påmeldingslink treff 4. september for sep/okt/nov-gjengen!


cille80

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Da tirsdag ikke passet for noen, og Zupperia var et veldig varmt sted, har vi endret dato og sted for september-treffet.

 

Stragiotti er en pizza- og pastarestaurant som ligger i Vestre Torggate vis à vis Godt Brød, ved siden av Sumo og Fotballpuben.

 

Vi har bestilt bord til 20 stykker i 1. etg bak baren. De har veldig stor pågang for tiden, så de ønsket å få beskjed dersom vi ble færre enn 20 stykker (evt om vi blir flere..). Derfor - meld dere på!!

 

Jeg kommer - så lenge lille Ida fremdeles koser seg inni magen.

 

Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med så lenge Brage holder seg der inne han liker seg så godt.

 

Dessuten er jeg overbevisst om at en av dere andre føder før meg hvertfalll... Det kan jo være hvemsomhelst:) He he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

vi er med også. Så kosleig at det blei den dagen og ikkje 5. september som er bursdagen min. Gleder meg.

 

Har eigentlig bestillt den lille til denne veka der, men det kan jo da bli fra onsdag av da kanskje, etter bursdag og middag på mandag.. hihI

Vi sees.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kommer og gleder oss.

tror ikke det er noen fare for at hun skal komme ut på en stund...

så regn med oss:)

 

 

Klem fra miriam og beibissen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei,

 

takk for sist:) Jeg og lille Carmen i magen kommer mandag, vi. Gleder oss til å møte alle igjen!

 

Ida

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HanneL!! Jeg lurte på om du har jobbet på peppes pizza for en del år siden?? Og vært i Australia? Hvis det er deg, har vi jobbet sammen. Silje heter jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne vært med, men har seinvakt den dagen i hjemmesykepleien... :-( håper eg kan en annen gang... gikk glipp av forrige gang også pga virusinfeksjon.. :-( Men dere får kose dere masse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja!! Nei jeg bor i Oslo for tiden, så tar bimtreffene her istedet!! Jeg var innom peppes forleden og møtte Christel. Ganske moro at så mange er gravide.. Når har du termin? Jeg har 10.november. Venter en jente!! Nr.1. Din nr.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg har telt riktig nå, så er vi 18 stykker som så langt har meldt oss på treffet. Da lar vi bare reservasjonen stå som den er. På den måten har vi fortsatt plass hvis noen skulle finne på i løpet av dagen og morgendagen at de vil være med oss likevel :)

 

Sees i morgen jenter - det blir kjekt.

 

Silje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...