Vestlandslefsa Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Vurderer huskjøp på Søndre Auli vi, såg et kjempefint et idag. Derfor lurer jeg på om det er noen derifra her?
Livmor Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Bor mellom Årnes og Auli faktisk:) Men er ikke kjent på Auli da...
Vestlandslefsa Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 Vet du noe om barnehagedekningen der? Har en liten en som skal i barnehage fra februar.. Er du ifra det området eller er du innflytter, selv kommer jeg flyttende fra Lillestrøm, men er opprinnelig sunnmøreing:)
Gjest Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Hei, jeg er fra og bor på Årnes ) Trives kjempegodt "på landet". Når det gjelder Auli er jeg personlig ikke så begeistret for boligfeltet, men smaken er jo som baken, hehe. Nes kommune har full bhg-dekning, så sånn sett er du heldig.
Vestlandslefsa Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 Ja, smaken er som baken. Dette huset ligger heldigvis ikke midt i gryta, litt for seg selv, og med stor usjenert tomt. Barnehagedekning er viktig, her i Lillestrøm er det 350 stk som står på venteliste til høsten, så det blir ganske håpløst. Gleder meg faktisk til å komme ut på "landet", er jo oppvokst slik så det blir nok ikke altfor store overgangen:) Takk for at dere svarte meg:) Natti natt! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå