Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for kjempelurt tips i ett innlegg lenger nede.

Jeg ammer og har en datter på 6,5 mnd. som ettrå ha sbrukt flaske en del nå bare vil tygge smukken. gjør det samme med tutekoppen.

Jeg skal på Ullevål på dagkirurgi har litt trøbbel eterfødselen i morgen og vet neten ikke min arme råd for hvordan pappaen skal få i henne melk.

Men skal tipse han om å bruke en vanlig flaske med tuten fra oldenflaskene hvis hun ikke vil ta melk fra tåteflasken i morgen.

Har en slik flaske med meg på tur med vann og hun har fått litt av den, og da svelger hun vannet, så håper det kan fungere på melk også hvis om deretter i morgen.

Så takk igjen for det flotte tipset ditt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Trykket på feil link og havnet inn her :o)

Ettersom jeg har vært i en lignende situasjon tok jeg sjansen på å skrive noen ord.

Nå vet jeg ikke hva du skal gjøre, men da jeg var inne på dagkirurgisk på Haukeland tok jeg datteren (da ca 3 måneder) og mannen min med. Ved at jeg kuttet ut et avslappende middel så kunne jeg amme hele tiden. Fikk kun lokalbedøvelse ved operasjonen og det hindret ikke amming. Jeg ammet frem til operasjonen (man vet jo aldri helt når det blir) og ammet etterpå da jeg lå til observasjon. Det gikk kjempebra. Sykehuset var flinke med tilretteleggingen :o)

Vet ikke om dette går for deg, men tenkte jeg skulle tipse deg i tilfelle.

Skrevet

Så flott at det ket kan hjelpe deg då! Det er ikkje alltid enkelt med desse flaskene nei...

Lykke til!

Skrevet

Såg etterpå at det var vel i dag du skulle inn, så eg går ut ifrå at du er ferdig no. Håpar alt gjekk bra og at snuppa di fekk i seg mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...