kruta78 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 noen som har tips? Jeg har ikke nok. gir tillegg etter hver gang jeg har ammet(hvis ikke blir hun ikke fornøyd...). vil veldig gjerne få opp produksjonen-så hvis noen har noen gode tips takker jeg for det:)
Blomman Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Gå inn på ammehjelpen.no - mange tips for deg der- men det kan og være lurt å ta kontakt med ammehjelper.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Havregrøt og alkoholfritt øl! Det har hjulpet meg : )
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 For meg fungerer det å drikke ammete, og å legge han ofte til brystet.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Glemte å si at jeg tror det er vanskeligere når enn først har begynt med mme. Har ikke erfaring med det selv. Men kan tenke meg at det er vanskeligere fordi hun da blir mett og ikke trenger mat før om feks. 3 timer igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå