maristo Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Bare lurer litt for i kjøpebrød er det jo faktisk E-stoffer og salt... Så jeg baker brød i brødmaskina selv.. bruker for det meste speltmel og harvregryn :-)
Livmor Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Nei, baker ikke selv. Saltmengden i kjøpebrød er bitteliten hvis du tenker på hvor mye brød en liten spiser iløpet av en dag:)
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Prøver å vere flink og bake sjølv, men det vert vel oftast kjøpebrød her i huset, er eg redd. Får ta meg saman når småen skal byrje i barnehage og ete matpakke, no et han jo berre ei lita brødskive pr dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå