Gå til innhold

Når sier dere at dere er "fødeklare"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37+1 i dag, er sånn sett innenfor "normalen" (ikke lenger prematur). Men jeg vet ikke om jeg vil betegne meg som fødeklar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi - aner ikke, men nå er jeg det i hvertfall! Overfødeklar - en uke over termin :o)

Skrevet

Jeg er 37+4, men jeg vet heller ikke helt om jeg vil si jeg er fødeklar. Er for så vidt klar hvis nurket vil ut i morgen, men jeg er ikke så lei som veldig mange her inne er, så det gjør ikke meg noe om jeg har to-tre uker igjen. Men jeg tror vi pr. definisjon er fødeklare ...

Skrevet

Jeg er 39 uker og 2 dager på vei. Jeg føler meg ikke fødeklar. Formen er bra og jeg har massevis av ting jeg har lyst til å fikse før hun kommer... Etter uke 37 er jo babyen klar... spørsmålet er vel om du er klar ;-)

Skrevet

Det var det jeg fryktet:) I så fall tror jeg at jeg dropper hele betegnelsen, for jeg blir nok neppe klar for fødsel med det første (men skal nok få gjennomført det likevel!).

Skrevet

Fra 37+0.

Skrevet

Mener å ha hørt at man er "fødeklar" da man har 21 dager igjen...

Skrevet

Min logikk tilsier at man er fødeklar når man er lei av å gå gravid, når man bare går rundt og venter på at babyen skal komme. Om babyen er moden for å komme, mener jeg ikke har noen betydning for om man er fødeklar. Men det er nå bare min mening.

Jeg er fødeklar noen dager, mens andre dager føler jeg at jeg aldri vil bli fødeklar. Men skulle den lille jenten i magen bestemme seg for å komme, så er alt klart til henne her hjemme.

Skrevet

føler selv jeg er fødeklar nå.. to uker igjen, går bare og trør og venter på at han skal finne ut av nå vil han ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...