Vespa Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Vi skal innrede et rom til garderoberom med skap på alle vegger. Er åpne for ulike løsninger. Noen som har brukt tid på å orientere seg i markedet som kan fortelle om rimelige og gode løsninger blant alle modeller/produsenter?
zadine Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Er selv veldig godt fornøyd med Ikea. De har alle mulige slags løsninger, og man komponerer selv det man vil ha. Rimelig er det også. Og mange pene løsninger har de.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Vi skal også innrede eget rom til garderobe og har bestemt oss for pax fra ikea. De har mange alternativer og så er det ganske rimelig.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Hei! Jeg jobber som interiørkonsulent og hjelper deg gjerne! :-) Send meg en mail på : [email protected]
en-to, lappe sko..... Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 På Monter har de også ganske rimelige. Har forstått det sånn at Ikea selger med skap og du skal vel kun ha dører, men det er mulig at de bare selger dører også. Jeg lurer litt på dette selv. På Monter får du i flere prisklasser, alt fra 3000 til 20.000 for en bredde på 240 cm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå