Kjerringhelvetet <3 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 ...skal en baby på en uke være?
Livmor Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Stoooore variasjoner! Noen sover hele døgnet og gløtter såvidt på øynene for å spise, mens andre er våkne flere timer hver dag:) Det meste er normalt:)
m-mamma Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Min var veldig lite våken, fordi han var litt "gul", dvs hadde snev av gulsott. Men det er jo veldig forskjellig da.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2006 Tulla vår er våken i perioder på halvannen time i slengen og sover kanskje 3 timer imellom disse. Er ikke det ganske mye våkentid?
Livmor Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Da er hun ganske mye våken ja. Men absolutt ikke unormalt mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå